Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gampus | użytkownik

imię i nazwiskoMiroslaw Chciuk adresPolska zarejestrowany16.01.2008 @09:48:47 ostatnio na stronie08.10.2015 @07:23:42

Komentuje te zdjecia, ktore w jakis sposob mnie zainteresuja.
Nie rewanzuje sie ocena za ocene, chyba ze znajde cos wartego uwagi.
Cenie konstruktywne komentarze i sam staram sie tak komentowac.

Zaprzyjaznieni:
http://lukaty.digart.pl/



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmchciuk.com
digarty97 komentarze584 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mooonika    06.04.2012 @14:33:04
Daje do myślenia..
_______
' Tylko nie mów mi ze chcieć to móc '
~rrozyc    16.04.2011 @14:34:57
Czesc M. co tam u Ciebie? Pozdrawiam serdecznie...
_______
emocje czynia nas tym, kim jestesmy... Jesli masz oceniac tylko w zamian, to bardzo Ci dziekuje ale NIE ROB TEGO!!!
~whisky22    28.11.2010 @17:09:19
nie juz w lipcu zjechalam do polski
~NLE    09.09.2010 @15:45:56
ok. witam
_______
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje.
FAQ: http://www.digart.pl/tekst/faq.html
~OpiumowePola    30.04.2010 @21:34:20
~OpiumowePola    14.04.2010 @18:32:44
thx
~donkamillo3    02.04.2010 @14:33:55
no bo to nienaturalnie wygląda, nikt nie ma naturalnie takiej błyszczącej śliskiej twarzy, powinno sie dążyć do efekty naturalnego, oczywiście upiększając, ale tak zeby to wyglądało ładnie, do twarzy to blur w ostateczności, ajk jakieś tam drobniutkie niedoskonałości chcemy ukryć i to tez na przepływie max10%
pędzel korygujący zachowuje naturalną fakture skóry
_______
" Łzy nie są oznaką słabości, są dowodem że nasze serce nie wyschło i nie stało się pustynią "
~donkamillo3    02.04.2010 @13:48:34
mam wrażenie ze, twarz była blurowana (rozmazywana) a tego sie nie powinno robić, lepiej uzyc pędzelka korygującego
_______
" Łzy nie są oznaką słabości, są dowodem że nasze serce nie wyschło i nie stało się pustynią "
~aine77    30.03.2010 @15:28:16
bo na fanfoto mogę 1 na tydzien tylko no i to jest chyba bardziej obiektywny portal, tutaj lecą same rewelki:P
~inwersja    30.01.2010 @11:47:11
nie będzie
~nescaja    30.01.2010 @09:32:02
Dzięki
~lukaty    20.01.2010 @17:28:54
nie, bo wyslaniu tego - nastepne jest juz poprawione
_______
www-studio4photo-com http://www.studio4photo.com
www-szasite-com http://www.szasite.com
~Raflo    14.01.2010 @18:26:06
a jeszcze raz
~Raflo    13.01.2010 @18:31:32
thx
~Raflo    12.01.2010 @18:39:21
~PhoTom    07.01.2010 @15:52:10
Co tam w nowym roku slychac?
~OpiumowePola    05.01.2010 @19:24:11
~lukaty    26.12.2009 @17:54:23
Happy New Year Ptysiu
ostatnio edytowane: 2009-12-26 17:55:04
_______
www-studio4photo-com http://www.studio4photo.com
www-szasite-com http://www.szasite.com
~inwersja    19.12.2009 @13:03:11
dzięki
~OpiumowePola    18.12.2009 @17:24:20
thx
~aine77    18.12.2009 @14:45:57
dupa tam najlepszawcale nienajlepsza przede mnądzięki !
~aine77    05.12.2009 @09:17:18
zmykaj zmykaj; ) nie kumam, o co chodzi z tym dystansowaniem, ale oki:Dpa
~aine77    05.12.2009 @09:11:00
jakie chłopakiz nikim nie gadałam dzisiaj:D
po prostu mam refleks i to tyle:D
~aine77    05.12.2009 @09:06:06
hahahaha, ładnie!:D
widzisz, znów jak błyskawica:D
~aine77    05.12.2009 @08:53:38
rozumiem:D
a co ja mam z ptysia, że tak spytam?:D
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt