Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gampus | użytkownik

imię i nazwiskoMiroslaw Chciuk adresPolska zarejestrowany16.01.2008 @09:48:47 ostatnio na stronie29.07.2017 @12:14:15

Komentuje te zdjecia, ktore w jakis sposob mnie zainteresuja.
Nie rewanzuje sie ocena za ocene, chyba ze znajde cos wartego uwagi.
Cenie konstruktywne komentarze i sam staram sie tak komentowac.

Zaprzyjaznieni:
http://lukaty.digart.pl/



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmchciuk.com
digarty97 komentarze584 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~OpiumowePola    15.09.2009 @19:17:21
Przyznam szczerze ze tez mam swoj udzial w upiekszaniu rzeki, ale nie AGD tylko pacholki uliczne..., thx
~Raflo    13.09.2009 @19:22:12
thx
~Raflo    13.09.2009 @19:21:16
zobaczym, zaden z macow w domu nie chce zrzucic zdjec na dysk pokazuje jakis blad polaczenia albo uszkodzenia karty, trza poczekac do jutra i sprawdzic w pracy
~Raflo    13.09.2009 @19:08:18
thx, z ostatniego spaceru zdechla mi karta i chba nie bedzie duzom zdjec
~rrozyc    09.09.2009 @12:19:31
thx czulem sie samotny
:D
ostatnio edytowane: 2009-09-09 14:16:03
_______
emocje czynia nas tym, kim jestesmy... Jesli masz oceniac tylko w zamian, to bardzo Ci dziekuje ale NIE ROB TEGO!!!
~nes82    09.09.2009 @10:53:22
no tak wiadomo ze szkoda ze delikatnie nie ostre ale coz..krytrii nie ma kazdy patzry na to wlasnym okiem..to gusta itp..
~OpiumowePola    08.09.2009 @18:30:38
thx
~j3zyk    07.09.2009 @13:44:35
hehe
_______

~ChrisDublin    07.09.2009 @00:20:43
masz bardzo ladne zdjecia sliczne, az sie chce ogladac
_______
z światłem panowie z światłem
~ola32    06.09.2009 @23:54:24
milopozdrawiam
~rrozyc    06.09.2009 @23:41:53
w sumie ja nie mialem czasu sie rozgrzac nie bedzie wiecej do pokazania jak 2 moze 3...
_______
emocje czynia nas tym, kim jestesmy... Jesli masz oceniac tylko w zamian, to bardzo Ci dziekuje ale NIE ROB TEGO!!!
~rrozyc    06.09.2009 @23:31:28
spoko jak mozesz to powiadom innych bo ja nie bardzo znam milej nocy Mirku...
_______
emocje czynia nas tym, kim jestesmy... Jesli masz oceniac tylko w zamian, to bardzo Ci dziekuje ale NIE ROB TEGO!!!
~rrozyc    06.09.2009 @23:14:37
dzieki...kolor jakos mi nie podszedl, ale pracuje nad tym :d
_______
emocje czynia nas tym, kim jestesmy... Jesli masz oceniac tylko w zamian, to bardzo Ci dziekuje ale NIE ROB TEGO!!!
~rrozyc    06.09.2009 @21:00:24
_______
emocje czynia nas tym, kim jestesmy... Jesli masz oceniac tylko w zamian, to bardzo Ci dziekuje ale NIE ROB TEGO!!!
~j3zyk    06.09.2009 @19:18:43
mam szacunek dla starszych
i mogę pisać ewentualnie Panie Mirku
_______

~j3zyk    06.09.2009 @11:39:36
no ma Pan racje,przyznaję
liczę na więcej udanych spostrzeżeń
_______

~jula62    05.09.2009 @22:57:20
dzięki za rady
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Albert Einstein
~j3zyk    05.09.2009 @16:13:54
a co niby z tym okiem jest??
_______

~ola32    05.09.2009 @10:10:53
jasne
spotykamy sie o 8 a.m przy dunnes stores ,cornelscourt,obok N 11 dublin 18
~Nusienka    05.09.2009 @09:53:21
a dziękuje
_______
http://nusienka.digart.pl/ zapraszam ; )
' nic nie ulepszysz '
~laserini    03.09.2009 @15:22:21
tak kolorystyka jest zamierzona
pozdrawiam
~PhoTom    03.09.2009 @11:12:42
dzis wieczorkiem dodam jeszcze jeden abandoned building i sprobuj zgadnac gdzie to bylo
~PhoTom    03.09.2009 @01:13:09
niestety nie mozna , balem sie ze ktos po garde zadzwoni i sam bym tam chcial zrobic sesje ale modelke tam przezucic to bedzie wielka sztuka apropos mam jeszcze kilka takich miejsc
~miichelle    01.09.2009 @13:45:24
Pozwalam, pozwalam ;]
_______
It's as if I've taken love heroin, and now I can't ever have it again.
http://autofocus.blox.pl/2008/01/Wielcy-fotografowie-w-Internecie.html
~Serwerro    31.08.2009 @19:07:22
z trojkatem na dole sie zgodze
glowke, jakos lubie ciac, dziwne to ale najbardziej mi sie podobaja takie ciasne kadry z pocieta glowa, no coz, taki bzik :D
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt